Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення для товарів належної якості Для повернення або обміну товару необхідно дотримуватися наступних умов: - товар не був у використанні та не має слідів експлуатації споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; - товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; - збережені всі ярлики та заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд та споживчі властивості. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні/поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. Повернення товару належної якості здійснюється за рахунок покупця. У разі необхідності повернення товару належної якості покупцеві необхідно зателефонувати за номером +380 (95) 420-09-08 і повідомити про намір повернути оплачений товар. - відправити нам товар перевізником, оплативши його послуги; - повідомити № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам кошти на банківську картку або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів. Адреса для повернення: Нова Пошта № 17, Кременчук Проскурня Тетяна Миколаївна +380 (95) 420-09-08 Також Ви можете здійснити повернення за адресою: пр-т. Свободи, 45, Полтавська обл. 39623, Кременчук, Україна Умови повернення для товарів неналежної якості (бракованих товарів) Якщо товар неналежної якості, покупець може відмовитися від нього на пошті або здійснити повернення. Для цього необхідно зателефонувати за номером +380 (95) 420-09-08 і повідомити про намір повернути оплачений товар. - надіслати нам товар перевізником; - повідомити № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; - після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо кошти на банківську картку або надсилаємо інший товар. Адреса для повернення: Нова Пошта № 17, Кременчук Проскурня Тетяна Миколаївна +380 (95) 420-09-08 Також Ви можете здійснити повернення за адресою: пр-т. Свободи, 45, Полтавська обл. 39623, Кременчук, Україна Якщо товар не був доставлений покупцеві з вини служби доставки, за згодою обох сторін можлива повторна відправка.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.